
CORRECTION
The reference in the top left-hand corner of the article

by Barnet Woolf in the April issue of this journal was
erroneously printed Brit. J. soc. Med. (1947), 2, 73-125.
This should, of course, have been: Brit. J. soc. Med. (1947),
1, 73-125. The references on pages 126 and 135 were
similarly misprinted.

 on A
pril 10, 2024 by guest. P

rotected by copyright.
http://jech.bm

j.com
/

B
r J S

oc M
ed: first published as 10.1136/jech.1.2.73 on 1 A

pril 1947. D
ow

nloaded from
 

http://jech.bmj.com/

